عریضــــــه

سلام حضرت مهتاب...

عریضــــــه

سلام حضرت مهتاب...

عریضــــــه

ذِکْـرُ رَحْـمَـةِ ربّـکَ...
.
.
.
عریضه یعنی:
"عرض حال کسی که به شخص بالاتراز خود می نویسد"

+عریضه نویسانی که علاقه مند به درج عریضه خود در این صفحه هستند؛آن را از منوی ارسال عریضه برای ما بفرستند تا پس از تایید منتشر کنیم.

عریضه نویس ها

بسم الله الرّحمن الرّحیم

خدایا خداوندا به تو شکایت میکنم از بهنام.خدایا بلد نیستم لفظ قلم حرف بزنم میخوام با همین لحن باهات درد و دل کنم خودت گفتی بنده ی من میتونه با هر زبونی هر لحنی باهام راز و نیاز کنه خدایا به تو شکایت میکنم ازین نامردی که 2سال براش صبر کردم خدایا خودت میدونی 2سال عقد کرده موندم تا خدمتش تموم شه اما حالا که توم شده و با هزار تا امید میخواستم برم سر خونه زندگیم اما الان میگه نمیخوامت خدایاخودت جوابشو بده خدایا تو شاهدی که من چطور این 2 سالو با اون اخلاق بد و دست به زن تحمل کردم من تحمل کردم که سر و سامون بگیرم نه این که الان بگه نمیخوامت بیا توافقی طلاقت بدم.خدایا قسمت میدم به این روزا خدایا قسمت میدم به این ماها که نزار حقم ناحق شه.خدایا خیلی نامرد بود خیلی هیچ وقت فکر نمیکردم عمق نامردیش این قد باشه.خدایا من متوسل شدم به علی اصغر 6ماهه به خانم فاطمه زهرا بع حضرت ابوالفضل.خدایا مددم کن خدایا نزار انقد راحت این کارو بکنه با منو بره خدایا من ارزش دارم خدایا نزار اینطوری نامردی کنه و راحت بره یه زندگی جدید تشکیل بده برای خودش

  • نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دریافت کد نوای مذهبی
دانلود این نوا

عریضــــه

وبلاگ-کد لوگو و بنر