عریضــــــه

سلام حضرت مهتاب...

عریضــــــه

سلام حضرت مهتاب...

عریضــــــه

ذِکْـرُ رَحْـمَـةِ ربّـکَ...
.
.
.
عریضه یعنی:
"عرض حال کسی که به شخص بالاتراز خود می نویسد"

+عریضه نویسانی که علاقه مند به درج عریضه خود در این صفحه هستند؛آن را از منوی ارسال عریضه برای ما بفرستند تا پس از تایید منتشر کنیم.

عریضه نویس ها


سلام آقای من!
شما "مهبط وحی"اید،دانای غیب اید،حجت خدایید؛
گاهی خنده ام می گیرد که در عریضه هایم از اخبار زمانه به شما میگویم!!
ولی چه کنم دلم خیلی خیلی پر است...این عکس را مشتی ملعون،کثیف،جاهل منتشر کرده اند...
همان هایی که سوریه و نبل و الزهرا را....عراق را...
ادعای اسلام میکنند!دیگر لازم به اثبات این قضیه نیست،دیگر هرکسی می داند این ها حتی کلمه اسلام را با عین می نویسند،فکر میکنند به خیال خودشون می توانند جلوتر از شما حرکت کنند،حکمتی ست پشت این صبر خداوند،یکباره زمین شان خواهد زد
"اگر بخواهد"
  • زهراء

نظرات  (۱)

سلام و خسته نباشید 
.. دلبرا د هوس دیدن رویت دل من تاب ندارد    قلمم گوشه دفتر غزل ناب ندارد 
همه گویند به انگشت اشاره       مگر این عاشق دلسوخته ارباب ندارد 
 اگر قابل می دونید به سایت من هم سر بزنید 
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله
موفق باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دریافت کد نوای مذهبی
دانلود این نوا

عریضــــه

وبلاگ-کد لوگو و بنر